الکترو موتور ABB

ABB  یک رهبر در فن آوری های قدرتمند است که مشتریان، ابزار و صنایع را قادر می سازد ضمن کاهش اثرات زیست محیطی ، عملکرد خود را بهبود بخشند. شرکت های گروه ABB در نزدیک به 100 کشور در جهان فعالیت می کنند و حدود 145000 نفر را به کار می گیرند. ABB تجارت خود را بر اساس یک ساختار تقسیم شده ، با پنج بخش مدیریت می کند: محصولات برقی ، سیستم های قدرت، اتوماسیون گسسته و حرکت، محصولات با ولتاژ کم و اتوماسیون فرایند. در ABB ، موتورها توسط واحد تجاری “موتورها و ژنراتورها” تولید و به بازار عرضه می شوند.

این کمپانی طیف گسترده ای از محصولات و خدمات از جمله درایوها ، الکتروموتورها ، ژنراتورها ، سیستم های الکترونیکی قدرت، یکسو کننده ها، محصولات با کیفیت و محافظت از برق ، مبدل ها ، اینورترها، کنترل کننده های قابل برنامه ریزی(PLC) و روبات ها را ارائه می دهد. این محصولات به مشتریان برای بهبود بهره وری ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، بهبود کیفیت و تولید انرژی کمک می کنند. واحد تجاری Motors and Generators موتورها و ژنراتورهای دارای ولتاژ کم ، متوسط ​​و بالا و ژنراتورها و محصولات انتقال قدرت مکانیکی را تولید می کند. محصولات ABB توسط مجموعه ای گسترده از خدمات و تخصص سطح بالایی در طیف گسترده ای از برنامه های حرکتی پشتیبانی می شود.

 

الکترو موتور های ABB

ABB تولید کننده پیشرو موتورها و ژنراتورهای دارای ولتاژ کم ، متوسط و بالا ، و محصولات انتقال قدرت مکانیکی ans است.   ABB تولید کننده پیشرو در موتورهای الکتریکی در جهان، راه حل هایی متناسب با همه برنامه ها دارد. موتورهای الکتریکی کمپبل از سال 2014 تأمین کننده ارزش معتبر بوده و فروش ، پشتیبانی و خدمات همراه با تخصص مهندسی را با همکاری ABB ارائه می دهد.

الکترو موتورهای عملکرد فرآیند ABB

الکترو موتورهای عملکرد فرآیند ABB انعطاف پذیری بالایی را برای راه حل های خاص مشتری ارائه می دهند و می توانند به صورت جداگانه طراحی شوند تا خواسته های دقیق برنامه را برآورده سازند. برای تهیه بهترین راه حل موتور با راندمان بالا در سراسر قدرت موتورهای ولتاژ پایین ، به فن آوری های مختلفی نیاز است. الکترو موتور ABB همیشه به منظور ارائه مقرون به صرفه ترین و پایدارترین راه حل بر اساس نیازهای شما مناسب خواهد بود.

خصوصیات خاص این دسته از الکترو موتور ها:

راه حل مناسب برای نیاز شما

کلاس های بهره وری از IE2 تا IE5

طیف گسترده ای از گزینه ها برای همه صنایع و برنامه های کاربردی

الکترو موتورهای عملکرد عمومی ABB

این نوع الکترو موتور ABB از ابتدا برای حداکثر راحتی و دستیابی آسان، تولید شده است. می توان از موتورهای عملکرد عمومی ABB در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی استفاده کرد. این موتورها برای نصب در پمپ ها و فن ها و همچنین برای گیربکس ها ، نوار نقاله ها ، ماشین آلات عمومی و سایر کاربردها مناسب هستند. برخی از طرح های استاندارد از بورس موجود هستند، در حالی که راه حل های خاص مشتری و برنامه به سفارش ساخته شده اند و می توانند متناسب با نیازهای خاص طراحی شوند.

خصوصیات خاص این دسته از الکترو موتور ها:

طراحی ساده و محکم

قفسه در دسترس است

امکان اصلاح گسترده با طرح های استاندارد برند

موتورها و ژنراتورها برای کوره های انفجاری

ABB طیف گسترده ای از موتورها و ژنراتورهای دارای ولتاژ کم و زیاد را برای هر نوعی محافظتی، مطابق با کلیه استانداردهای اصلی ، ارائه می دهد.

خصوصیات خاص این دسته از الکترو موتور ها:

طیف گسترده ای از انواع و سطح حفاظت

اختصاصی مدیریت پروژه برای پروژه های پیچیده

پشتیبانی از کل چرخه عمر – مدیریت پروژه به شبکه خدمات جهانی دارای مجوز

 

DriveSize و MotSize

DriveSize به انتخاب موتور ، درایو و ترانسفورماتور بهینه کمک می کند. از DriveSize همچنین می توان برای محاسبه هارمونیک شبکه و ایجاد اسناد بعدی استفاده کرد.

MotSize یک برنامه رایانه ای برای کمک به انتخاب موتور مطلوب ولتاژ کم مستقیم روی خط (DOL) است. در MotSize کاربر می تواند چندین گزینه انتخاب مانند کلاس IE ، MEPS و غیره را برای یافتن موتور کاتالوگ مناسب تعریف کند. MotSize از انواع مختلفی از برگه های داده ، چاپ های گرافیکی و مستندات پشتیبانی می کند. پایگاه داده های موتور MotSize اغلب به روز می شوند تا همیشه آخرین موتورهای موجود را ارائه دهند.

الکترو موتور های ABB سنگین

کمپانی ABB بیش از 100 سال است که در بازارهای صنعتی و راه آهن برای راه حل های حرکتی فعالیت میکند ، یکی از فعالیت های این این کمپانی طراحی و تأمین موتورهای قابل اعتماد برای کار در محیط های سخت و شرایط سخت است. کمپانی ABB با تلفیق دانش خود در تولید حجم بالا از موتورهای صنعتی گرفته تا موتورهای سفارشی برای تجارت راه آهن ، فعالیت می کند. با استفاده از سبد فناوری گسترده این کمپانی ، بهترین راه حل مناسب برای مشتری را انتخاب می شود. ABB برای ارائه راه حل مناسب نه تنها برای بهینه سازی عملکرد و قابلیت اطمینان ، بلکه در زمینه به حداقل رساندن هزینه کل مالکیت نیز توجه می کند.

مدیریت محیط زیست در ABB

ABB به کلیه امکانات تولیدی و خدماتی نیاز دارد تا سیستم های مدیریت محیط زیست را مطابق استاندارد ISO 14001 پیاده سازی کند. برای سایت های غیر تولیدی یک سیستم مدیریت محیط زیست را برای اطمینان از مدیریت جنبه های زیست محیطی و بهبود عملکرد مداوم، پیاده سازی و سازگارشده است. تقریباً 360 سایت و دفاتر مطابق با الزامات استاندارد کار می کنند و برنامه مدیریت محیط زیست این کمپانی، اکنون شامل عملیات در 59 کشور جهان است. هدف ABB برای پیشبرد سازگاری بیشتر سیستم های مدیریت محیط زیست در بین تأمین کنندگان است .

 

دسته بندی: